Lagi Islam Dihina :'(

haii sahabat readers dan bloggers semua, salam 14 ramadhan. sempena kita masih dibulan yang mulia ni, ifah terpanggil nak buat post ni. kalau  baru-baru ni kita dikejutkan dengan pasangan Alvin-Vivian yang menghina islam dibulan ramadhan, kali ni kes yang sama berlaku. kalau ada yang masih ingat, hujung tahun lepas mungkin dah heboh dengan kisah penghina islam, Adlin Binti Abd Jalil(Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara) dan baru-baru ni, dilaman Fb ifah, kisah ni kembali mendapat perhatian. Allahurabbi ! menitis airmata saat ifah baca post terbaru perempuan ni. dibawah ni ifah share antara status yang dibuat oleh perempuan yang malang ni di Fb miliknya



info lanjut, boleh pergi ke fb perempuan ni. KLIK SINI

apa reaksi anda selepas baca status post di atas ni? recheck balik iman kita duhai saudara seislam ifah sekalian. Nauzubillahiminzalik, pape pon semoga kita dijauhkan dari golongan seperti ini. Allah! Allah! Allah! rasa sedih+sakit hati+geram, semua ada. islam dihina semudah itu sekarang ni, tapi apakah tindakan kita sebagai umat agama islam yang shumul? hanya berdiam diri? tepuk dada tanya iman !

so, dikesempatan ini ifah menyeru kepada sahabat bloggers yang mempunyai akaun FB, mohon report FB perempuan ni, KLIK SINI dan jugak page ni, KLIK SINI. jangan risau, setiap usaha yang kita buat untuk menegakkan agama Allah, in sha Allah tak akan sia-sia. 
tegakkan islam di bumi Allah !

"Dan bahawa sesungguhnya inilah jalanKu (agama Islam) yang betul lurus, maka hendaklah kamu menurutnya; dan janganlah kamu menurut menurut jalan-jalan (yang lain dari Islam), kerana jalan-jalan (yang lain itu) mencerai-beraikan kamu dari jalan Allah, Dengan yang demikian itulah Allah perintahkan kamu, supaya kamu bertaqwa." (Al-An'aam 6:153)

3 comments :

Unknown said...

astafirulallah..ade jgak orang mcm ni ye..dia xdpt lagi balasan dari Allah ni..

Fais-SKA said...

subhanallah..dia ni btul2 islam ke @ ada pihak yg gunakn nama islam?? ni kalau Allah bg blsan tiba-tiba mmg xsmpat taubat..nauzubillah..hrap sgt kalau dia islam, bertaubat la..mrah btol bila bca semua status 2..rasa nk je tembak dia smpai mati..smoga Allah buka pintu hati dia..

Aida Ismail said...

Lama dah cerita pasal dia ni. Hidup lagi rupanya? Rasanya dia ni ada masalah mental kot.. Kenapa la tak tangkap sumbat dalam penjara je? Moga dia bertaubat la sebelum terlambat.