Reunion dan Jamuan Hari Raya di Teratak Naim ^_^

alhamdulillah, syukur sangat kehadrat ILAHI sebab hari ni ifah berkesempatan tok berkumpul balik dengan sahabat-sahabat lama dan guru-guru masa menuntut di SMKA NAIM LILBANAT. walaupon ramai jugak yang tak boleh join berikut masing-masing ada kerja dan sesetengahnya masih di menara gading, tapi syukur majlis nih berjalan dengan lancar dan dapat sambutan yang menggalakkan dari guru-guru. tak larat nak cakap banyak, ifah tinggalkan korang dengan beberapa foto ifah, sahabat-sahabat dan guru-guru yang sempat ditangkap sebagai memori sempena majlis nih berlangsung. lest check it out ! ;D

sahabat seperjuangan ^_^

with mudiroh Teratak Naim 
reramai with our mudiroh yang sporting ! ;D

antara guru addmath terBAIKKK di Teratak Naim. Love you teacher !! <3

with cikgu azimah yang lemah lembut, admire you forever ! :)

guru kimia yang paling SPORTING di dunia ! heart you sir <3
with my BFF Naim, lama tak jumpa. rindu gilerr kot ;D

tasnim, gadis tertinggi dalam batch ifah. semua cikgu mesti ingat dia :D

kiah, sahabat yang paling baik dan mudah didekati :D

kami ada duit raya, korang ada?? ;D

i heart this picture alot ! ;D

ada gaya pro fotoghapher tak, ahaha :D

ukhwah fillah abadan abada, in sha Allah ;)

simbol 7 for batch 7-eleven <3

Give me FIVE ! 

no caption ! :P

lambang R4BIA !

peace ! ;D

semoga ukhwah kita tak akan pernah tamat sampai detik ini sahaja. in sha Allah, andai ada masa dan ruang, kita jumpa lagi okei ! heart all of you ! ukhwah fillah abadan abada. gonna MISS this moment :')

2 comments :

Iehah Farihah said...

nice picture...
bestnye kan dapat kumpul2 ramai2 cam tu bila lama x jumpe kan..

ifah dafila said...

@Iehah Farihah syukran! a`aa, bukan senangkan nak kumpul reramai macam nih. tapi alhamdulillah, dengan izin-NYA sempat jugak buat sekadar termampu :)