4 Kemalangan dalam sekelip mata ONLY di GERIK *-*

alhamdulillah, walaupun perjalanan kali nih berlaku sedikit kesulitan pada mulanya, ifah dan famili selamat tiba di perlis dengan selamat ^_^ hah, nak story jugak ni. sepanjang perjalanan ifah dari kelantan ke perlis, dalam waktu yang pendek, HANYA di gerik jer ifah terserempak dengan 4 kemalangan yang berbeza lokasi. ya Allah, hanya Dia yang tahu betapa takutnya ifah rasa time tuh. dengan keadaan yang berkabus, jalan licin, hujan lebat, sejujurnya saat tu hanya berserah sepenuhnya kepada Yang Maha Esa *-* 
okei lah, meh ifah nak story mory sikit sal 4 accident yang ifah cakap kat atas tuh. first accident, melibatkan 3 buah kenderaan kalau tak silap ifah, 2 buah daripada kenderaan tuh hancur teruk dalam gaung dan yang lagi sebuah, hanya remuk sedikit dibahagian enjin kereta. second accident nih melibatkan kereta myvi putih yang memang totally scary sebab ianya berlaku bak kata orang masih 'hot' lagi dan paling tak sangka kebetulan masa ifah lalu area situ, mangsa a.k.a driver kenderaan tuh tengah panjat keluar dari kereta dia, huhs ! pape pon hopefully, dia tak mengalami pape kecederaan serius, aamiin ! third accident nih melibatkan kereta proton vios yang terbabas dalam longkang tepi jalan. alhamdulillah, sekilas yang ifah sempat lihat tuan empunya kereta tuh dalam keadaan yang selamat jer. last accident pulak melibatkan 2 buah treler minyak bertembung dan masuk dalam gaung. time ifah lalu area accident tuh, pihak bomba tengah berusaha nak angkat tangki treler tuh menggunakan train. pape pon, semoga Allah permudahkan segala usaha mereka, aamiin !
okei lah, dah panjang lebar ifah story sal pengalaman hari ni, sekarang masanya tok berehat. homestay pilihan famili ifah ialah Homestay Sri Idaman, Kangar, Perlis. alhamdulillah, harga sewa pon berpatutan disamping services yang not bad laa. ifah tinggalkan korang dengan pic homestay yang ifah tinggal yang sempat ifah snap yer, wassalam :)
BILIK TIDUR PEREMPUAN. kain sembahyang disediakan, xcaye tengok kt cermin almari tu hah :D


BILIK TIDUR LELAKI


RUANGAN DAPUR, luas dan santai jer :)


RUANG TAMU. err, okei tolong abaikan gambar abg ifah yg tgh khusyuk tgk tv tuhh ;D


PORCH KERETA

No comments :