selamat pengantin baru buat Ustaz Azhar Idrus :)

haii semua, apa khabar?? hope semua dalam keadaan sihat sahaja yerr. so korang, seperti yang kita semua tahu, pendakwah a.k.a penceramah terkenal kita, Ustaz Azhar Idrus telah selamat melangsungkan perkahwinan buat kali yang ke-3 kelmarin, tanggal 26 Mei 2013. sebagai salah sorang peminat UAI, ifah ucap tahniah atas perkahwinan ustaz dengan isteri ke-3. mula-2 dengar berita UAI kahwin lagi macam tak percaya pon ada, ehehehe~ tapi semua tu tak mustahil kan kalau ustaz mampu. pape pon kita kena ingat balik. ajal, maut, jodoh, semua DIA yang tentukan. so, jom sama-2 doakan semoga ustaz bahagia selalu dengan keluarga tercinta, aamiin ! :) disini, ifah tinggalkan korang dengan sedikit biodata tentang isteri terbaru UAI dan gambar perkahwinan UAI dengan isteri baru yerr. wassalam~ ^^

Nama : Izyan
Umur : 27 tahun
Asal : Bandar Pagoh, Muar, Johor
Tempat Menetap : Keramat Permai AU1, Hulu Klang, Gombak.
Lain-Lain : Anak saudara kepada Tuan Hj. Omar bin Tahar









 ##sumber gambar dari pakcik google :)


3 comments :

Tia Fatihah said...

semua pun cerita pasal ni :D

fiza nss said...

femes betul..ramai juga yang mengutuk....pendapat sy sendiri biarla ustaz nak kahwin 4 pn..dia berkemampuan...isterinya juga merelakan...insyaallah mereka akan beroleh keberkatan..kita sebagai peminat ustaz mendoakan yang terbaik je.. :)

Nurul Hanis said...

Ramai org kutuk UAI. Sepatutnya gembira sbb UAI dirikan masjid.