Golongan Wanita Yang Dinodai Jin Tanpa Disedari

salam sahabat readers semua. scary kan tengok gambar diatas tuh, boleh mimpi ngeri kita dibuatnya ==' tapi tahukah antunna semua apakah benda alah tuh? nampak scary tapi tanpa kita sedar, benda alah tuh jugak boleh menjadi 'teman' kita dalam seharian. Nauzubillahi min zalik ! :( 

in sha Allah, untuk entri kali nih ifah nak kongsikan dengan antunna satu informasi yang teramat penting bagi wanita terutamanya, yang ifah agak masih ramai wanita diluar sana tak tahu mengenai hal ini. untuk pengetahuan antunna, tanpa kita sedari kita mungkin tergolong daripada wanita yang dirogol jin saban hari. terkejutkan bila baca statement tuh? kat bawah ni ifah kongsikan detail artikel tentang golongan yang ifah sebutkan tadi.

Ciri-Ciri Wanita Yang Dinodai Jin :
- MANDI TELANJANG.
- SUKA MANDI LEWAT PETANG.
- TIDUR SELEPAS ASAR.
- TIDUR DENGAN KAIN YANG TERDEDAH.

Subhanallah ! Allahuakhbar ! re-check balik segala aktiviti kita seharian, apakah kita tergolong dari ciri-ciri yang dinyatakan diatas tuh? jika ada, cepat-cepatlah muhasabah balik. 
SEKALI JIN SUDAH JATUH CINTA PADA WANITA,ADALAH LAGI BAHAYA DARIPADA 'SIHIR'. 
Andai cukup dalam masa 40 hari ' PERIKSA PADA BAHAGIAN CELAH/KELILING PEHA,LIHAT JIKA ADA KESAN LEBAM-LEBAM dan jika kurang pasti lagi periksa secara terperinci kesan lebam itu ada 5 lubang halus '. Itu menandakan JIN sudah 'menodai' anda wahai wanita.

" Andai kata jika wanita itu sudah berkahwin, maka JIN yang 'jatuh cinta' pada anda itu akan 'menceraikan' anda & suami, tanpa sedar. Dan jika anda belum berkahwin, jika sampai masanya anda & bakal suami anda mahu berkahwin, JIN yang sama akan cuba 'pisahkan' mereka dari berlangsungnya majlis kahwin itu "
- Ustaz Mohd Kazim Elias - 

1 comment :

WulanFitri said...

Bagaimanakah cara mengatasinya?