Foto Perkahwinan Diana Amir dan Mohd Habib Bullah ❤

mabruk jiddan kepada artis muslimah kita, akak Diana Amir atau nama sebenarnya Nurdiyana Amir Hashim yang baru sahaja selamat bergelar isteri kepada Muhammad Habib Bullah A Rahman, pensyarah UiTM Merbok, Kedah dengan sekali lafaz di Masjid Tuanku Mizan Zainal Abidin, Presint 3, Putrajaya sekitar jam 9.30 malam, 25 Oktober 2013.
Akad nikah telah disempurnakan oleh Hazaruddin Baharuddin, Imam Besar Masjid Tuanku Mizan Zainal Abidin dan pengantin perempuan berwalikan oleh bapanya sendiri, iaitu Amir Hashim Mohd Kassim dengan mas kahwin RM 1,000 dan menerima hantaran berupa senaskah al-Quran, sebentuk cincin emas. alhamdulillah, dalam majlis tersebut, kak Diana dan zauj mengenakan busana indah hasil rekaan dan tajaan Ezuwan Ismail. 
so, tak nak ngomel banyak lagi, kat bawah ni ifah tinggalkan antum dengan beberapa gambar sekitar perkahwinan kak Diana Amir dan zauj-nya. pape pon, sebelum tuh yokk sesama kita doakan semoga masjid yang terbina ini berkekalan hingga ke jannah, in sha Allah. sungguh anggun kedua mempelai nih, jeles gituuu, hohoho. jemput skodeng foto yerr, wassalam~ :)














No comments :