AWAS KAUM WANITA !



56 wanita meninggal dunia kerana mereka menggunakan satu pad tunggal untuk satu hari. memakai pad sepanjang hari adalah tak selamat kerana bahan kimia yang digunakan dalam tuala Ultra ,yang menukarkan cecair ke gel. Ia menyebabkan kanser di dalam pundi kencing & rahim.

Jika masa penggunaan berpanjangan darah menjadi hijau & kulat yang terbentuk masuk ke dalam rahim dan badan. Oleh itu, sila cuba menggunakan pad yang diperbuat daripada kapas dan jika anda menggunakan pad ultra, tolong tukar dalam tempoh 5 jam, sekali.

AIIMS Kick-off "kanser payudara".
Cuci bra setiap hari. Elakkan memakai bra berwarna hitam pada musim panas. Jangan memakai bra semasa tidur. Jangan memakai coli di bawah wayar sangat kerap. Sentiasa tutup dada sepenuhnya dengan tudung atau selendang anda apabila anda berada di bawah pancaran sinaran matahari. Sila gunakan Deodorant bukan perspirant. Ini adalah satu mesej perkhidmatan awam dari Hospital Kanser Tata.

Tolong tidak berasa malu untuk menghantar mesej ini kepada wanita dan kanak-kanak lelaki juga supaya mereka boleh berkongsi dengan isteri dan rakan-rakan mereka, yang mereka sayangi. Kesedaran anda amatlah penting dan dihargai. silakan forward/copy mesej nih.